پاورپوینت موتورهای هیدروژنی

موتور هیدروژنی,ساخت موتور هیدروژنی,طرز کار موتور هیدروژنی,آموزش ساخت موتور هیدروژنی,نحوه کار موتور هیدروژنی,طراحی موتور هیدروژنی,موتور جت هیدروژنی,روش کار موتور هیدروژنی,انرژی هیدروژنی,انرژی هیدروژنی و پیل سوختی,انرژی هیدروژنی چیست

مشخصات فایل مورد نظر در مورد پاورپوینت موتورهای هیدروژنی آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

دانلود پاورپوینت در مورد موتورهای هیدروژنی،

در قالب ppt و در 41 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:


منابع انرژی های نو و تجدیدپذیر در جهان

میزان مصرف انرژی

میزان مصرف انرژی در بعضی از کشورهای خاورمیانه

میزان مقبولیت سوخت هیدروژن

استفاده از سیستم انرژی هیدروژنی در مصارف روزمره

مزایای استفاده از سوخت هیدروژنی

برتری نسبی خواص هیدروژن در مقایسه با سوخت های فسیلی

طراحان بهترین موتور هیدروژنی

ذخیره سازی هیدروژن

زمان ذخیره سازی

مشکلات سرمایه گذاری

تفاوت احتراق بنزین و هیدروژن

سوخت‌رسانی فوق مدرن



بخشی از متن پاورپوینت:

تلاش و تحقیق روزافزون برای رفع معایب و مسائل سیستم انرژی هیدروژنی، وزن هیدروژن در مقایسه با سوخت های فسیلی برای به دست آوردن مقدار معینی انرژی تقریباً یک سوم، اما حجیم تر است. برای مقداری معین از انرژی، هیدروژن به شکل مایع ۸/۳ برابر بنزین و در حالت گازی ۶/۳ برابر گاز طبیعی حجم را اشغال می کند. البته در عمل این اضافه حجم، ۲۰ تا ۲۵ درصد کمتر است، زیرا هیدروژن بسیار مؤثرتر از سوخت های فسیلی به سایر شکل های انرژِی مصرفی، تبدیل می شود. سرعت زیاد شعله و محدوده وسیع احتراق، هیدروژن، آن را به سوختی مناسب برای موتورهای درون سوز، توربین های گازی و موتورهای جت تبدیل کرده است هیدروژن در موتورهای درون سوز می تواند با بازدهی ۱۲ تا ۲۰ درصد بیش از سوخت های فسیلی، به انرژی مکانیکی تبدیل می شود. هم چنین، سبکی بیشتر هیدروژن در مقایسه با سوخت جت، به ویژه هیدروژن مایع نسبت به واحد وزن در مقایسه با سوخت جت، همراه با محتوای انرژی بیشتری است. همین مسأله به هنگام استفاده از هیدروژن به عنوان سوخت در هواپیما، وزن نشستن هواپیما و در نتیجه مصرف سوخت را کاهش می دهد و استفاده از آن برای هواپیماهای مسافربری برتری دارد. از نتایج پژوهش ها چنین بر می آید که استفاده از هیدروژن مایع در موتور هواپیماهای مسافربری معمولی، ۱۹درصد مصرف انرژی را نسبت به سوخت جت با پایه فسیلی، کاهش می دهد. در هواپیماهای مافوق صوت، این برتری به ۳۸ درصد و در خودروهای درون سوز، به ۲۰ تا ۶۰ در صد می رسد...