پاورپوینت شركت و استراتژي بازاريابي، همكاري براي ايجاد رابطه با مشتري

شركت و استراتژي بازاريابي, همكاري براي ايجاد رابطه با مشتري,کتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ,کتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده,دانلود کتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ,خلاصه کتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ

مشخصات فایل مورد نظر در مورد پاورپوینت شركت و استراتژي بازاريابي، همكاري براي ايجاد رابطه با مشتري آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

دانلود پاورپوینت با موضوع شركت و استراتژي بازاريابي، همكاري براي ايجاد رابطه با مشتري (فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ، ترجمه بهمن فروزنده)،در قالب ppt و در 31 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
مقدمهبرنامه ريزي استراتژيك در سطح شركت: تعريف كردن نقش هاي بازاريابيتعريف مأموريت بازار گرامشخص كردن اهداف و مقصودهاي شركتطراحي پرتفوليو كسب و كارتجزيه و تحليل پرتفوليو فعلي كسب و كارماتريس رشد- سهم گروه مشاورين بوستونايجاد استراتژي براي رشد و كوچك كردنشبکه توسعه محصول/ بازاربرنامه ريزي بازاريابي: همكاري براي ايجاد رابطه با مشتريهمكاري با ديگر بخش هاي شركتمديريت استراتژي بازاريابي و آميخته بازاريابيتقسيم بازارهدف گيري بازارتثبيت موقعيت در بازارچهار پي آميخته بازاريابيتحليل، برنامه ريزي، اجرا و كنترل بازاريابيتحليل بازاريابيبرنامه ريزي بازاريابيمحتواي يك برنامه بازاريابيپياده سازي بازاريابيكنترل بازاريابيبازگشت سرمايه گذاری بازاريابي

توضیحات:كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ، ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل دوم این كتاب با عنوان شركت و استراتژي بازاريابي، همكاري براي ايجاد رابطه با مشتري در 31 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد.