تحقیق تاثير هوش هيجاني و ايجاد حفظ طراوت و شادابي در محيط هاي آموزشي

هوش هيجاني , محيط هاي آموزشي,تحقیق هوش هيجاني , دانلود تحقیق در مورد هوش هيجاني , مقاله در مورد هوش هيجاني , تحقیق آماده در مورد هوش هيجاني , پاورپوینت هوش هيجاني , پروژه در مورد هوش هيجاني , تحقیق در مورد هوش هيجاني , دانلود مقاله هوش هيجان,,,

مشخصات فایل مورد نظر در مورد تحقیق تاثير هوش هيجاني و ايجاد حفظ طراوت و شادابي در محيط هاي آموزشي آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

مشخصات فایل:
ت
قالب بندی: فایل word و قابل ویرایش
تعداد صفحات: 25


بخشی از متن تحقیق:
اهداف اين مقاله
هدف
از نوشتن اين مقاله از يكسو شناخت هوش هيجاني و تاثير آن در شادي و نشاط
در مدارس و در نتيجه اثر آن بر پيشرفت تحصيلي دانش آموزان و عملكرد نظام
آموزش و پرورش مي باشد . تاچنانچه در صورت مثبت بودن چنين رابطه اي توجه
دست اندر كاران نظام آموزش كشور هر جه بيضتر به اين مسئله جلب كرد
هوش
هيجاني:در سال 1995 جامعه آمريكا واژه هوش هيجاني را به عنوان يك گزينه
مهم معرفي كرده است. ظهور ناگهاني توجه به اين مفهوم از كتاب دانيل گلمن
شروع شد ،چرا هوش هيجاني مهمتر از (IQ ) است ؟ اين كتاب با ديدگاه مردمي
موارد هوش هيجاني را كه براي اولين بار توسط پرفسور جان ماير و پيتير سالوي
چاپ شده بود مورد توجه قرار داد .پرفسور گاردنر نيز (1983) گفته بود به جز
(IQ ) هوش هاي متنوعي مثل توانايي فهم ودر ك احساس ديگران ( هوش بين
فردي) و توانا يي فهم و كنترل يك رابطه ( هوش درون فردي) وجود دارند كه
فاكتور كليدي در تعيين موفقيت هاي شغلي و تحصيلي هستند .
تعريف
مدرسه : بر اساس ماده يك آيين نامه اجرايي آموزش و پرورش همگاني ، مدرسه
سازماني است كه : بر مبناي معيارهاي رسمي تاسيس مي شود و با نظارت ادارات
آموزش و پرورش مسئوليت اجراي برنامه هاي مصوب پرورشي و آموزشي كشور را در
سطح تحصيلي معين عهده دار مي گردد .
تعريف جوسازماني : در هر
سازماني ، جو سازماني به وسيله محيط، فضاي فيزيكي ، روشهاي تعامل كاركنان
با يكديگرو ارتباطات سازما ن با محيط خارجي ايجاد مي شود ....