تحقیق بررسي اثربخش آموزشي مهارت هاي ارتباطی بر سلامت روان شناسي دانش

بررسي اثر بخش آموزشي مهارتهاي اعتبارتي بر سلامت روان شناسي دانش,مقاله بررسي اثر بخش آموزشي مهارتهاي اعتبارتي بر سلامت روان شناسي دانش,دانلود تحقیق بررسي اثر بخش آموزشي مهارتهاي اعتبارتي بر سلامت روان شناسي دانش

مشخصات فایل مورد نظر در مورد تحقیق بررسي اثربخش آموزشي مهارت هاي ارتباطی بر سلامت روان شناسي دانش آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

دانلود تحقیق با موضوع بررسي اثر بخش آموزشي مهارت هاي ارتباطی بر سلامت روان شناسي دانش،در قالب word و در 199 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
فصل اول: مسأله مورد بررسي
1-1- مقدمه1-2- بيان مسأله1-3- ضرورت و اهميت پژوهش1-4- اهداف پژوهش1-5- فرضيه هاي پژوهش1-6- تعريف مفهومي و عملياتي متغيرها1-6-1- سلامت روانشناختي1-6-2- شيوه هاي حل مساله1-6-3- شيوه هاي حل تعا رض بين فردي1-6-4- مهارت جرأت ورزي
فصل دوم: پيشينه تحقيق و پايه هاي نظري2-1- مفهوم سلامت2-2- ابعاد سلامت2-3-مهارتهاي زندگي و مهارت هاي ارتباطي2-3-1-حل مساله2-3-1-1- مؤلفه هاي حل مسأله2-3-1-2- راهبردهاي مقابله اي2-3-1-3- سبکهای حل مساً له2-3-1-4- نقص در حل مسأله و بروز مشکلات روانشناختی در افراد2-3-2- حل تعارض بین فردی2-3-2-1- تعریف و ماهیت تعارض2-3-2-2- انواع تعارض2-3-2-3- منابع تعارض2-3-2-4- سبک های حل تعارض2-3-2-5- روشهای پیشگیری و مهار تعارض ها2-3-3- جرأت ورزی یا ابزار وجود2-3-3-1- تعریف جرأت ورزی2-3-3-2- اثر بخشی جرات آموزی در کنترل مشکلات روانشناختی2-3-3-3- کارکردهای جرأت ورزی2-3-3-4- سبک های پاسخدهی افراد2-3-3-5- انواع جرأت ورزی2-3-3-6- مؤ لفه های جرأت ورزی ،افراد بایستی بر چهار مؤلفه ابراز وجودمسلط باشند که عبارتند از :
فصل سوم: روش شناسي تحقيق3-1- روش تحقیق 3-2- متغیرهای مستقل و وابسته3-3- جامعه آماری3-4- نمونه و روش نمونه گیری3-5- ابزارهای جمع آوری اطلاعات3-5-1- مقیاس SCL-90-R3-5-2- مقیاس شیوه حل مسأله3-5-3- مقیاس نسخه دوم شیوۀ مقابله با تعارض رحیم (راسی- II)3-5-4- مقیاس جرأتمندی جرابک3-5-5- دستورالعمل و برنامۀ آموزش مهارت های ارتباطی
فصل چهارم: يافته هاي تحقيق4-1- فراوانی گروه ها4-2-تحلیل نتایج بر اساس فرضیه های تحقیق
فصل پنجم: بحث و نتيجه گيري5-1- بحث و بررسی در مورد یافته های تحقیق5-2- محدودیت های پژوهش5-3- پیشنهاداتآزمون SCL-905-4- مفهوم سلامت5-5- ابعاد سلامت- سلامت روان شناختي:5-6-مهارتهاي زندگي و مهارت هاي ارتباطي5-6-1-حل مساله5-6-1-1- مؤلفه هاي حل مسألهالف) جهت گيري به مسالهب) مهارت هاي خاص حل مساله5-6-1-2- راهبردهاي مقابله اي5-6-1-3- سبکهای حل مساً له5-6-1-4- نقص در حل مسأله و بروز مشکلات روانشناختی در افراد5-6-2- حل تعارض بین فردی5-6-2-1- تعریف و ماهیت تعارض5-6-2-2- انواع تعارضالف) تعارض فرد با خودب) تعارض های گروهی و سازمانی5-6-2-3- منابع تعارض5-6-2-4- سبک های حل تعارض5-6-2-5- روشهای پیشگیری و مهار تعارض ها
منابع