تحقیق بازاریابی و بازاریابی الکترونیک و مدیریت مشتری تحت وب و قیمت گذاری تحت وب

تحقیق بازاریابی و بازاریابی الکترونیک و مدیریت مشتری تحت وب و قیمت گذاری تحت وب,مبانی نظری بازاریابی و بازاریابی الکترونیک و مدیریت مشتری تحت وب و قیمت گذاری تحت وب,پیشینه تحقیق بازاریابی و بازاریابی الکترونیک و مدیریت مشتری تحت وب و قیمت گذاری تحت,,,

مشخصات فایل مورد نظر در مورد تحقیق بازاریابی و بازاریابی الکترونیک و مدیریت مشتری تحت وب و قیمت گذاری تحت وب آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

توضیحات:دانلود تحقیق با موضوع بازاریابی و بازاریابی الکترونیک و مدیریت مشتری تحت وب و قیمت گذاری تحت وب،
در قالب word و در 31 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن:بازاریابی و مدیریت آن
مدیریت بازاریابی عبارت است از فرآیند برنامه‌ریزی و اجرای پندار، قیمت‌گذاری، تبلیغات و توزیع ایده، کالا و خدمات به قصد انجام مبادلاتی که به تامین اهداف انفرادی و سازمانی منجر گردد (کاتلر، 1997).
مدیریت بازاریابی تلاش آگاهانه‌ای است برای به‌دست‌آوردن نتایج مثبت در مبادله با بازارهای هدف. مدیریت بازاریابی در هر بازاری کاربرد دارد و قابل اجراست. به‌طور مثال یک مدیر منابع انسانی با بازار نیروی کار یا یک مدیر خرید با بازار مواد اولیه سر و کار دارند. اما به‌طور کلاسیک، مدیریت بازاریابی به وظایف آن دسته از کارکنان سازمان اطلاق می‌شود که با فروش محصولات و خدمات نهایی سر و کار دارند؛ مانند مدیر فروش، مدیر تبلیغات و فروشندگان (جانسون ، 2009).
اولین بعد آن «نیازها و خواسته ها» است. منشا و رکن اساسی نظام بازاریابی ، نیازها و خواسته های انسان است بشر برای ادامه حیات خود به غذا ، آب ، لباس و پناهگاه احتیاج دارد . او میل زیادی به آرامش ، آسایش ، آموزش و خدماتی از این قبیل دارد. محصول زاییده نیازها و خواسته های بشر است . هر چیزی که را که خدمتی ارائه دهد یا نیازی را برآورده سازد می توان محصول قلمداد کرد. خواسته در بازاریابی شکل بر آورده ساختن نیاز است و تقاضا ،توانایی رفع خواسته است .
بعد دوم تعریف فوق مبادله است . بازاریابی از زمانی آغاز می شود که فرد تصمیم می گیرد نیاز ها و خواسته هایش را از طریقی که آن را مبادله می نامند ارضا کند . در مبادله باید ؛ اول : دو طرف وجود داشته باشد ؛ دوم :هر طرف چیز با ارزش برای طرف دیگر داشته باشد و سوم هر طرف مجاز به پذیرش یا رد پیشنهاد طرف دیگر باشد . عمل مبادله آزاد طبیعی باعث افزایش ارزش محسوس برای هر دو طرف می شود . بعد سوم مفهوم بازاریابی ، بازار است . موضوع مبادله به طور طبیعی به بازار منتهی می شود . تعریف بازار عبارت است از « محلی برای مبادلات بالقوه » البته لزومی به فیزیکی بودن این محل نیست (اپارا ، 2009).
مدیریت بازار یابی عبارت است از « تجزیه و تحلیل ، طرح ریزی ، اجرا و کنترل برنامه های تعیین شده برای فراهم آوردن مبادلات مطلوب با بازار های مورد نظر به منظور دستیابی به هدفهای سازمان». تاکید مدیریت بازاریابی بیشتر بر تعیین محصولات سازمان بر مبنای نیاز ها و خواسته های بازار مورد نظر و نیز استفاده از قیمت گذاری ، ارتباطات و توزیع موثر جهت آگاهی دادن ، ایجاد محرک و ارئه خدمت به بازار است. اگر چه همه مدیران سازمان به نوعی با بازار ها سروکار دارند ، مدیریت بازاریابی مسئول رسیدگی به بازار و مشتریان محصول نهایی سازمان است . مدیران تحقیقات بازاریابی ، مدیران خدمات فروش ، مدیران محصول ، معاون بازاریابی ، فروشندگان و مدیران تبلیغات کار رسمی بازاریابی را در سازمان ها بر عهده دارند. هر یک از این شغلها دارای رسالت ، هدف و مسئولیت خاص خود است . کار مدیران همه این شغل ها عبارت است از تجزیه و تحلیل ، طرح ریزی و اجرای برنامه هایی که سطح مطلوبی از دادوستد ها را با بازارهای خاص فراهم می آورند (هارالد و همکاران ، 2005).
به طور کلی مدیریت بازار یابی دارای پنج اصل اساسی است :
و . . .

فهرست مطالب:بازاریابی و مدیریت آن
اصل اول : گرایش تولید
اصل دوم : گرایش محصول
اصل سوم: گرایش فروش
اصل چهارم: گرایش بازار یابی
اصل پنجم : گرایش بازار یابی اجتماعی
- سیر تکامل بازاریابی و اهمیت آن برای سازمانها
- اهمیت بازاریابی بین المللی در عصر اینترنت
1) صادرات
الف) صادرات مستقیم
ب) صادرات غیرمستقیم
2) مشارکت
الف) اعطای امتیاز
ب) روش قرارداد تولید
پ) قرارداد مدیریت
ی) مشارکت مستقیم
3) سرمایه گذاری مستقیم
- اینترنت و اهمیت آن
- استفاده از اینترنت در بازاریابی
- بازاریابی الکترونیک
- اهمیت طراحی وب
ساده و قابل دسترس:
عنوان صفحه :
محتوا مناسب:
اولویت بندی اطلاعات ارائه شده به کاربر:
مرور آسان در وب سایت:
استفاده از گرافیک با معنی:
- اهمیت تبلیغات در وب
- تبلیغات اینترنتی در ایران، راهبردها و راهکارها
- قیمت گذاری تحت وب و اهمیت و چگونگی آن
- قیمت گذاری چیست؟
قیمت گذاری در بازار الکترونیک
قیمت گذاری پویا در بازار الکترونیک
- استراتژی های پیشرفته قیمت گذاری
۱) قیمت گذاری تبعیضی
الف) قیمت گذاری تبعیضی درجه یک
ب) قیمت گذاری تبعیضی درجه دو
پ) قیمت گذاری تبعیضی درجه سوم
۲) قیمت گذاری بر اساس تخفیف مقداری
۳) قیمت گذاری دوبخشی
۴) قیمت گذاری بسته ای
۵) تبعیض قیمتی در طول زمان
۶) قیمت گذاری دیوانه وار
- اهمیت مدیریت روابط مشتری تحت وبرفرنس درون متنی داردمنابع