پاورپوینت آمادگی جسمانی فوتبال

آمادگی جسمانی فوتبال,پاورپوینت آمادگی جسمانی فوتبال,پاورپوینت بدنسازی فوتبال,دانلود پاورپوینت آمادگی جسمانی فوتبال,تمرینات آمادگی جسمانی فوتبال,آمادگی جسمانی برای فوتبال

مشخصات فایل مورد نظر در مورد پاورپوینت آمادگی جسمانی فوتبال آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

دانلود پاورپوينت با موضوع آمادگی جسمانی فوتبال،در قالب ppt و در 69 اسلايد، قابل ويرايش، شامل:

کشش دست ها در پشتباز کردن و کشش مچ دستخم کردن و کشش مچ دستخم شدن به طرفینچرخش بازوهاکشش دست ها در پشت سرطناب زدن پروانهبالا بردن پا از حالت دمرکشش زانو به درون سینهکشش همراه با چرخش تنهکشش کشاله ران به حالت ایستادهکشش پروانهکشش با استفاده از دیوارکشش به حالت سجدهکشش مچ دست در حالت زانو زدنچرخش برروی محورعمودی به حالت نشستهباز کردن پشت با زانوی خمچرخش تنه با میله سبکدراز و نشستدراز و نشست با چرخش از کنارتقویت عضلات شکمیجلو بازو با میله سبکبالا بردن دمبل از طرفینپرس شانه با دمبل از حالت نشستهپرس سینهبارفیکسچرخش تنه همراه با وزنهبالا کشیدن لگنپرس پاپرش از مچ پامنابع

بخشی از متن پاورپوینت:با زانوی خم بر روی زمین یا نیمکت به پشت بخوابید.زانوهایتان را خم کنید و با چرخش لگن در سمت راست بدن قرار دهید.با انقباض عضلات شکم، شانه چپ را از زمین جدا کرده و آرنج دست چپ را به زانوی پای چپ نزدیک کنید.به وضعیت شروع برگردید. به تعداد تعیین شده حرکت را تکرار کنید. سمت دیگر بدن را هم تمرین دهید.فراموش نکنید که سر و گردن در تمام طول حرکت در حالت کاملا طبیعی قرار داشته باشد. بیش از اندازه نچرخید، نیاز نیست که آرنج زانو را لمس کنید.