روش های نوین تدریس ، یادگیری همیاری

طرح درس معلمان,روش های نوین تدریس ,یادگیری همیاری ,پروژه رشته علوم تربیتی,تحقیق علوم تربیتی,دانلود مقاله رشته علوم تربیتی,روش های تدریس,آموزش روش تدریس,طرح درس,روش های طرح درس

مشخصات فایل مورد نظر در مورد روش های نوین تدریس ، یادگیری همیاری آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

این تحقیق برای معلمان و آموزگاران و یا طرح درس آنها کاربرد خوبی دارد
خلاصه و مقدمه ای از این تحقیق :

انسان عمدتاً (طبیعتاً) اجتماعی آفریده شده است و زندگی او بدون همکاری و همیاری بی معنی است. از این رو بسیاری از مطالب را در جمع می آموزد. همیاری یکی از رویکردهای تدریس است که دانش آموزان را درگیر خود آموزی و مسئولیت پذیری و تلاش و کوشش می کند. در این رویکرد از یادگیری فرصت هایی پدید می آید که یادگیرندگان در موقعیت هایی چون کار گروهی و تعامل چهره به چهره در هم آموزی و انتقال آموخته ها به یکدیگر می کنند.

انسان در تمام طول زندگی خود یاد می گیرد و با یادگیری خود تغییر می کند. بدون یادگیری تطابق و بقاء برای انسان غیر ممکن است.

یادگیری نقش اساسی در زبان؛ و عادات نگرش و عقاید در شخصیت. خصایص؛ هم از لحاظ سازگاری و هم از جهت ناسازگاری ایفا می نماید.
تعریف یادگیری
عوامل موثر در یادگیری
نظریه های یادگیری
الگوهای یادگیری