پاورپوینت فصل يازدهم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع چگونگي ايجاد خلاقيت در مديريت بازاريابي

پاورپوینت چگونگي ايجاد خلاقيت در مديريت بازاريابي ,پاورپوینت فصل يازدهم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع چگونگي ايجاد خلاقيت در مديريت بازاريابي,پاورپوینت فصل يازدهم کتاب بازاريابي و مديريت بازار الوداری با موضوع چگونگي ايجاد خلاقيت در مديريت بازاريابي,پاورپوینت فصل يازدهم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری ,

مشخصات فایل مورد نظر در مورد پاورپوینت فصل يازدهم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع چگونگي ايجاد خلاقيت در مديريت بازاريابي آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

دانلود در قالب ppt و در 23 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعريف خلاقيت، انواع رفتارهاي خلاق، فرق خلاقيت و نوآوري ، خلاقيت و نوآوري در بازاريابي، روش هاي بهسازي محصولات، روش مشکل زدايي، روش دلخواه، روش زنجيره مصرف


مشخصات فایل
تعداد صفحات23حجم644/606 کیلوبایت فرمت فایل اصلیppt
توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت فصل يازدهم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع چگونگي ايجاد خلاقيت در مديريت بازاريابي، در قالب ppt و در 23 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعريف خلاقيت

انواع رفتارهاي خلاق

فرق خلاقيت و نوآوري

خلاقيت و نوآوري در بازاريابي

روش هاي بهسازي محصولات

روش مشکل زدايي

روش دلخواه

روش زنجيره مصرف

بالاترين سطح خلاقيت و نوآوري

مراحل توليد محصول جديد

ايجاد ايده ها

غربال نمودن ايده ها

پرورش و آزمون ايده ها

تعيين استراتژي بازاريابي

تجزيه و تحليل تجاري

آزمايش بازاريابي

تجاري نمودن محصول

دوره عمر محصول

موانع موجود بر سر راه خلاقيت

ريشه و اساس خلاقيت ها و نوآوريها

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینت " فصل يازدهم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع چگونگي ايجاد خلاقيت در مديريت بازاريابي " می باشد که در حجم 23 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.






"