دانلود تحقیق بانکداری الکترونیک و انواع آن با فرمت ورد

دانلود بانکداری الکترونیک,تحقیق بانکداری الکترونیک docx,تحقیق کامل بازاریابی,تحقیق درباره بانکداری الکترونیک,تحقیق بانکداری الکترونیک,تحقیق با موضوع بانکداری,تحقیق در مورد بانکداری,تحقیق دانش آموزی درباره بانکداری,تحقیق دانشجویی درباره بانکداری

مشخصات فایل مورد نظر در مورد دانلود تحقیق بانکداری الکترونیک و انواع آن با فرمت ورد آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

هدف از این تحقیق بررسی بانکداری الکترونیک و انواع آن با فرمت docx در قالب 33 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات33حجم91/794 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx
توضیحات کامل
هدف از این تحقیق بررسی بانکداری الکترونیک و انواع آن با فرمت docx در قالب 33 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

فهرست مطالب
بانکداری الکترونیکی
بانکداری الکترونیکی
انواع بانکداری الکترونیکی
خدمات بانکداری الکترونیکی
سطوح بانکداری الکترونیکی
زیرساخت های مورد نیاز تکنولوژی بانکداری الکترونیکی
مقایسه بانکداری الکترونیکی با بانکداری سنتی
بانکداری الکترونیکی در ایران
مدل وپیشینه تحقیق
مدل پذیرش تکنولوژی(TAM)
پیشینه تحقیق

بانکداری الکترونیکی یکی از مظاهر عینی انقلاب فناوری اطلاعات و ارتباطات در عرصه اقتصادی است. بانکداری الکترونیکی، انقلابی در شیوه ها و رویه های تجاری گذشته ایجاد کرده و سرعت وصرفه جویی را در بهترین وجه جامه عمل پوشانده است. بانکداری الکترونیکی دارای سطوح مختلف بوده و به تناسب هر کدام می توان تعریف خاصی را ارائه کرد اما آنچه که در تمامی سطوح می توان مشاهده کرد استفاده از سیستمهای نرم افزاری رایانه ایی و همچنین اطلاعات بانکی قابل پردازش به صورت دیجیتالی است.که در اختیار رایانه قرار می گیرد .


هرچقدر به سمت سطوح بالاتر یعنی بانکداری الکترونیکی کامل حرکت نماییم، عملیات دستی کمتر، سیستم‌های رایانه‌ای متمرکزتر، شبکه قابل دسترسی گسترده‌تر، محدودیت زمانی و مکانی کمتر و در نهایت، امنیت اطلاعات بانکی بیشتر خواهد بود. بنابراین تعریف کلی از بانکداری الکترونیکی عبارتست از: ارائه خدمات بانکی از طریق یک شبکه رایانه ای عمومی قابل دسترسی (اینترنت) که از امنیت بالایی بر خوردار است. به بیان دیگر بانکداری الکترونیکی عبارتست از استفاده از فناوری پیشرفته شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی برای انتقال وجوه در سیستم بانکداری.


در بانکداری سنتی خدمات مورد نیاز مشتری در ساختمان بانک و در ساعتهای اداری که به صورت کلی بین 8 صبح تا 5 عصر ارائه می شود. مشتریان هیچگاه از این شرایط رازی نیستند آنها در طول روز در محل کار هستند و بعد از آن به کارهای مربوط به خود و خانواده شان می پردازند. در این حالت یک تضاد آشکار بین خواسته‌های آنها و توانایی‌های ما به عنوان خدمات دهنده بانکی شکل می گیرد. برای این مسأله چه می‌توان کرد؟






"