دانلود تحقیق یادگیری و روش های تدریس با فرمت ورد

دانلود تحقیق تدریس,تحقیق یادگیری doc,تحقیق کامل تدریس,تحقیق درباره یادگیری,تحقیق یادگیری با فرمت ورد,تحقیق درمورد یادگیری چیست,تحقیق دانش آموزی درباره یادگیری,تحقیق دانشجویی درباره یادگیری

مشخصات فایل مورد نظر در مورد دانلود تحقیق یادگیری و روش های تدریس با فرمت ورد آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

هدف از این تحقیق بررسی یادگیری و روش های تدریس با فرمت docx در قالب 42 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات42حجم118/693 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل
هدف از این تحقیق بررسی یادگیری و روش های تدریس با فرمت docx در قالب 42 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

فهرست مطالب

مبانی نظری

2-1-1- معلم راهنما

2-1-2- وظایف راهنمایان تعلیماتی (آموزشی)

2-1-3- مطالعات در حوزة نظارت و راهنمایی آموزشی

2-1-4- روش تدریس

2-1-4-1- شاخص های تدریس کارآمد

2-1-4-2- نقش عوامل مؤثر بر یادگیری در روند تدریس

2-1-4-3- برخی از عیوب روش تدریس

2-1-5-روابط انسانی

2-1-6- ارزشیابی

2-1-6-1- اهداف ارزشیابی

2-2- پیشینه پژوهش

منابع

نظارت و راهنمایی­، یك فرآیند آموزشی است كه در آن فردی كه دارای علم و مهارت بیشتری می‌باشد ، مسوولیت تربیت و آموزش فرد دیگری را به عهده دارد كه كمتر دارای این عناصر می‌باشد (رابینسون ،1963؛ به نقل از نیکنامی، 1388). در جامعه‌های پیشرفته؛ مدیران و رهبران آموزش و پرورش، متخصصان تعلیم و تربیت، برنامه‌ریزان آموزشی، محققان تربیتی، معلمان و راهنمایان آموزشی از كسانی هستند كه در ایجاد یا هماهنگی تغییرات و تحولات، وظایفی را به عهده دارند. وظیفه‌ی این افراد ایجاد تغییرات و اصلاحات در برنامه‌های آموزشی و انطباق این برنامه‌ها با نیازها و انتظارات دانش‌آموزان و جامعه و هماهنگی آموزش و پرورش با جامعه است. در این میان راهنمایان آموزشی وظایف حساس و مهمی را در چارچوب‌های معینی در آموزش و پرورش به عهده دارند (کوپلا و همکاران، 1386؛ ترجمه خدیوی).

وظیفه‌ی اصلی نظارت و راهنمایی تعلیماتی (آموزشی) اصلاح و بهبود وضع آموزشی است. مسوولیت نظارت و راهنمایی آموزشی در آموزش و پرورش به افراد متخصصی واگذار می‌شود كه با صرف وقت و تلاش فراوان این كار را انجام می‌دهند، اما نیل به هدف‌های آموزش و پرورش مستلزم همكاری گروه كثیری از متخصصان است كه بدون وجود آنان تحقق هدف‌ها بعید به نظر می‌رسد. نظارت و راهنمایی آموزشی یكی از این تخصص‌هاست كه به طور اخص، افراد معینی در نظام آموزشی هر كشور راهنمایان آموزشی نامیده می‌شوند (دیویس و همکاران، 2008). از راهنمایان آموزشی انتظار می‌رود، مهارت بالایی در روابط انسانی و ویژگی‌هایی نظیر عطوفت، مهربانی ،صمیمیت، صبر و خوشرویی از خود نشان دهند و نیز : روحیه‌ی همكاری كه مشاوران به آن معتقد هستند را به عنوان یك عامل پیشرفت و بهبود داشته باشد و علاقه‌مند باشد كه وقت خود را صرف كمك به دیگران كند.






"